Are we crazy, deranged ..

Hej, bloggar inte alls ofta alls alls alls. Men mitt liv är väl ganska ointressant.. så jag struntar som i de ;). Nejmen sanningen är nog att jag inte är på datorn ofta alls, varje gång jag är det så bloggar jag :O. nog om det,
Igår var jag ju på konfan, gud vad tråkigt. Fast vi lekte ändå bara, men jag gillade de inte alls, + att jag inte känner ngn mer än evve där -.-, och evve har ju typ 100 andra hon kan va med där. Hade faktiskt hellre gått i söndagsgruppen, där är Jon F :). Han känner jag ju ;). På lördag kommer jag vara där från 14-20 !!!! Snacka om att typ slösa tid :S:S:S:S:S:S. Sen måste man ju gå i kyrkan 10 ggr , så jag kommer gå dit på söndag... För att göra bort dom. Btw så går jag i malmberget.. Hellre hade man ju gått i hakkas men vet inte om det är nog många.
Idag har jag beställt en tid till frissan. Gud så skönt ! Velade jag ha en tid före skolfotot så var et bara en elev som var ledig (hårstudion).. Men jag hoppas på att dom klipper bra då, det tror jag.. Men sara sa att hon som klippte henne sög så, hehe. Men jag vill få det klippt innan skolfotot, vill ju vara fräsch i håret =)

Ingen kan nog förstå hur mycket jag längtar till vintern, tänk, DUUUNDRET :DDD. jag bara längtar och längtar och längtar, och för första gången någonsin har jag lust att åka till fjälls. Men de hade jag isf velat göra till våren dårå. Och så blir det kul och skönt med skoter..

 Ngn som har en snökanon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0