fråga inte

Natten från fredagen till idag tillbringade jag hos min käre bror, faktiskt rätt längesedan jag sov hos honom sist..
Jag hade match idag, det var anledningen till att jag sov, matchen var mot gammelstad, och såklart förlorade vi.
Jag fick ju hyper på alla, men det är ju klart, jag är inte van.. Hahah jag har faktiskt ganska bra självförtroende på ett sätt, jag menar.. jag är ju bäst. Men fulast.. Ja ni förstår säkert . . . Vi har mycket vi måste träna på i laget, men det är ju omöjligt att vi nångång skulle kunna vinna en match för vissa spelare är ju inte så lite trögtänkta.. Jag har jätteont i kroppen efter att ha slitit som något djur, orkar knappt gå, har fått benhinneinflammation (mest troligtvis?). Ajaj, ni skulle bara veta.. Så det som händer härnäst är väl att jag sitter kvar här eller kollar film. Puss

 

Vet du vad, ingen bryr sig


Kommentarer
Postat av: sara

JOHN! :D

du är bäst, och finast. puss.

2009-10-26 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0