:/ :)

Vill ha min gitarr.. Den kommer ju aldrig :/.. Aja, nu har jag tänkt skriva ett långt inlägg, sånt gör jag ju aldrig annars :s :p. Igår var jag i ullatti med sara och pny, ett bra tag sen. & vi hade mycket att ta igen! Men det var roligt, riktigt roligt. Lördag är det ju nu som kommer, (imorgon x). Det blir att jag sover hos min syrra och går inte på swingfly.. Tror det i alla fall, jag går själv eller med min syrra isf, typ nå sånt. Vissa personer förstör som.. Jag som tänkte, 'Gud vad kul det ska bli ! Äntligen något i gve, ett .. riktigt .. band!' eller nå sånt, men nej det blir att jag HAR LIKA ROLIGT, (det har jag fan) hemma hos min Maria, bara vi 2 för en gång skull (annars är alltid adam där, men han är grymt snäll så jag har ju inga problem somhelst med honom,..) fast viktor kanske kommer.. Men det blir ju lätt kul ändå, hyra film och mysa! Med svinmyycket gooodis :D. Snart får det nog bli en resa för min del, typ till luleå (haha XD) och shoppa. Okej, det blev inge långt inlägg.. Men nu hörs vi ju tyyp eller nått så hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0