-

Nu fick jag helt pllötsligt blogg-lust.. Att liksom blogg om vad jag tycker om mobiler.. haha interssant..

Skulle jag köpa en mobil i nuläget skulle det vara


Den är perfekt, den är alldeles perfekt.. Den har en censor som gör att när man sätter mobilen på alarm, kan man bara dra handen över mobilen så slutar den. Och när den har slocknat kan man knacka 2 ggr i skärmen då kommer världens klocka upp. Dessutom har den ju ändå 5mp det är ju inte så jävla dålgit ändå, dessutom har den A-GSP. Fatta bra mobil :), alla funktioner du behöver. Och inte tjorvig utan typ helt smal och svinlättt när man ska skriva ett sms. Tro mig, har du touch mobil, inte fan ids du.
Dessutom är det litegrann som en dator, (inte nokian på bild, för de korkskallar som inte fattar) ,
det tar 5 minuter att slå igång en sån. roligt?  yeah riight.













SE IDOU, HUR LÄNGE HAR JAG INTE VÄNTAT PÅ DIG..?
Du behöver inte de den har att erbjuda, nejnej. Ojoj.. Men seriöst, är det kameran du är ute efter? Köp en digitalkamera, en mobilkamera kan ALDRIG få lika bra kvalité på bilderna som en vanlig. Bror på att linsen inte kan släppa in lika mycket ljus..
Den kostar så jävla mycket denhär, så inte är det nå bra köp. När du villl sälja den, hurmycket tror du du får för den?









Min kära mobil, C902. Att rekomendera, har allt du behöver. Men finns inte i Bond-Edission längre, det är ju den man vill ha. Så förstår om man inte vill ha den då.. Man vill ju inte ha savvo-edission (red) or usually.
Man behöver inte alla funktioner, de nyaste och dyraste. De andra duger :)
Hahhah vet inte vad jag pratat om , fick lust..

HAR NI NÅGRA ÅSIKTER? =)

Kommentarer
Postat av: sara

men min mobil då? T610i?

2009-10-26 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0