uttråkad. haha, borde plugga..

Idag måste jag plugga till tyska-provet imorgon, har en chans att höja mitt betyg.
                                                                      [chansen är liten -.-]

Jag kan inte börja plugga redan, kan&kan.. Pappa har inte kommit hem ännu, de är han som ska hjälpa mig med de :) han är trots allt utbildad i tyska och nå, 2´-3 andra språk jag inte kommer ihåg xD. Jag förstår ingeting, men bara jag får G :) de är ju 10 extra poäng liksom :).

Idag blev det ingen träning, måste ju plugga. de är synd, har missat den många gånger nu när jag varit sjuk och den har varit inställd några gånger osv.. Men nu ska jag inte uttråka er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0