SARA UTMANADE MIG (;

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* Skoter
* Jullovet
* Julafton
* Att få träffa Alice
* Min födelsedag
* Att få gå ut 8an, och sedan 9an ;)
* Att få pengar
* Att köpa julklappar, jag älskar det.. Jag gillar att göra andra glada på julen :O

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:

* Jag kan oroa mig över de mesta
* Saker blir aldrig som planerat
* Jag har hoppat över åk 1
* Jag är väldigt blyg mot folk som jag inte känner
* Jag är osocial
* De värsta är när någon kommer och pratar med mig på stan som jag aldrig sett förr, jag låtsas vara självsäker och typ skratta och helt avspänd men ingen vet hur jävla nervös jag är xD, oj jag glömde. de märks ju. -.-
* Jag vet att jag kan vara duktig i skolan, bara jag ids. Jag ids aldrig.
* Jag kom inte på en åttonde sanning om mig själv

~> Skriv 8 saker du brukar säga:


* grattis! (ironiskt)
* Oftaaa!
* Sällan!
* seriöst!?
* HAHAHAHHAHAHA
* eller hur
* omg (säger det bara för mig själv, de låter typ: OMG, OMG, OMG, OMG, OMG)
* fan

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:

* trosor
* nattlinne
* kofta
* .. inget annat :)

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista

* De som vill , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0