Rubrik:

hihi, jag orkade gå på datan :). 
jag fick just reda på att jag är pank och jag får först mer den 27!!!!!!!!!!!!!!! :@. fan fitta fitta..
hahah, men iaf..
Jag tror jag ska gå och sova nu, kanske blir jag frisk då.. och sen ska jag spela sims. Om inte viktor som nu också är sjuk ska kolla tv!! blir så förbannad. Han ska alltid få sin vilja igenom, och är mycket mer bortskämd än jag. (jag är inte ens det:) och såklart får han välja vad vi ska se på, typ.. hockey, biggest loser, americas got talent, fear factory. Visst, kanske funkar ibland, MEN FAN VA JAG HATAR SÅDANADÄR TÄVLINGSPROGRAM, DE SKA VARA KOMEDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. haha,
kom just på att jag ska vara seriös här.. nej nu pallar jag int mer.
hejdå
ledsen för de värdelösa inlägget.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0