ja ni...

Hade ju först tänk åka till gve idag,
och kanske vara med ida.. Men när
jag vaknade så hade mamma redan åkt..
-.- så kan de gå. Det är väldigt kallt ute,
först tänkte jag promenera till ica bara
för att. Jag hade duschat, gick ut.. Jag
började känna kylan och kände sedan
på mitt hår. Det var verkligen, verkligen
förfryst? vad ska man kalla det.. Hur
många steg hade jag gått? 10? 9?
Jag vet inte vad jag ska hitta på idag,
för kallt för att vara ute. Får nog beställa
julklappar som igår ;). Gratis frakt både
på Junkyard och cdon.com (.se)

Jag har fått veta att Viktor har köpt en julklapp åt mig för 500kr! Alltså måste jag köpa något fint åt honom! Med min budget på 800kr där jag måste köpa julklappar åt 10pers, de är obligatoriska.. plus de kompisar som köper åt mig. KÖP INGET! Nu har jag kvar 400, och jag har köpt åt.. VIKTOR. Han fyller år 20e decemnber så jag fick lov att köpa en födelsedags present också. Allt blev från mitt kära Junkyard.se.

Han har ju ett par blå session brallor och en svart burton jacka, så köpte jag detta till julklapp:

först tänkte jag köpa en burton mössa, men jag tänkte att sådana har alla redan..


 
           249:-


och till födelsedagen:


    99:-   (billigaste jag hittade)


+ postförskott blev det 398:- typ.

Det känns ju förjävligt. Jag måste köpa nåmer.. Mamma och pappa tjatar båda om att de är en perfekt julklapp och att jag kommer älska den och visst okmmer viktor gilla mig julklapp men, hallå.. inte lika mycket som jag kommer gilla hans? verkar det som.. blä. vilken snäll bror jag har :)
Men bortskämd.. Inte är det alla som FYLLER 12 ÅR SOM HAR VINTERKLÄDER FÖR 5000:- .. :@

Jagmenar, han har redan allt.. vad skulle jag ge honom? :s .. ( I MIN PRISKLASS )



Hammarn och allli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0