hihihih. -.-

Idag har jag kollat tv för första gången.. på riktigt riktigt länge, annars har det väl bara blivit något scrubs eller 2 ½ men avsnitt eller typ lyxfällan -.-, men nu så har jag kollat tv oavbrutet sedan halv 4, inte ätit heller :S.. Bara legat där med mitt täcke och haft feber.. vill inte gå til lskolan imorgon, men jag tänker att om jag går imorgon kanske jag kan vara borta måndag eller tisdag för dom dagarna är ju som värda att hata .!!!!!!!!! .
typiskt, jag har alltså inte hunnit jobba matte.. eller biologi för den delen. nu blire bara lite mer data och sen duschen och sedan sova. Är verkligen astrött

Ska inte tråka ut er mer nu, häjdåå pusspuss <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: rajala

Tack! Din med :D Men själv så blev jag mer nöjd över att jag kunde lägga in den helt själv, än över självaste headern xD

2009-11-05 @ 22:16:58
URL: http://rrajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0