helvete, jävla piss!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJ
nu har man ett jack i hälsenan också !!!!! AJ FYFAN VAD DET GÖR ONT :'(.. de hände för 1minut sen :(
Min socka är alldeles blodig och jag vet inte vad jag ska gööra! Jag vågar inte titta.. :( Nej men nu ska jag hoppa i duschen, måste ju tvätta reent men fyfan så ont. Nu lär jag inte kunna gå och jag kommer ha 2 jack, ett vid vardera hälsena .. Hoj, går den av lär jag ju inte kunna gå.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

glöm inte bort att du är vääärdelööös (:

2009-11-28 @ 01:19:21
URL: http://rrajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0