Ett seriöst inlägg (på allvar, helt seriöst=) anv xD bara 1gång.

Nu har jag ju inte bloggat på ett tag, men nu ska jag berätta litegrann om vad jag gjort på lovet osv.. xD
Fredag: jag kunde inte åka på RR5 (ruff riders 5) Pny och Sara kom, vi tänkte sova i tv-rummet hos mamma, sara och pny på soffan och jag på en madrass men jag orkade inte ta madrassen, så jag fick för mig att sova i fåtöljen. Jag tänkte att, aja whatever jag smyger till mitt rum på natten om jag inte somnar. Vi kollade idol och såg sedan filmen Into The Blue, medans vi mumsade i oss chips, dip och godis som mamma köpt, samt Champis. Champis hade vi inte annars valt, men det var de vi hade råd med.. På kvällen iallafall, så trodde jag att de hade somnat.. jag var inte i närheten till att somna. Så jag gick till mitt rum, då hörde jag "ett spöke" 10s. därefter, det var Pny. Hon kallade mig dissare och "din lilla mupp, muppo", jag började skratta och sa:
- "men du kan ju också komma och sova hit då, nog får du" Hon gick och hämtade sitt tävke och lade sig brevid mig i min enkelsäng.. Haha, så jag garvade. Men nåväl, därefter kom Sara och lade sig på min soffa.
Lördag: Jag vaknade nån gån innan 10.00, kanske kring 09.40.. Helt för tidigt enligt mig..  Vi drygade faktiskt bara hela dagen, sedan kom Pny's pappa och hämtade henne och Sara. Jag hann bara fixa mig litegrann och så bar det av till Sussi, jag och mamma fick plocka upp Lina, för att hon inte hade någon skjuts. Det var sminkparty, i början var det väldigt, väldigt drygt. Jag hade lust att bara gå hem, när alla satt där tysta, och väntade på fika.. samma sak när vi fikade, väldigt drygt.. Men sen så drog det igång litegrann, Sussi öppnade sina presenter och sedan började vi sminka varandra med ett x-antal Oriflame produkter, jättemycket smink, verkligen (kan misstolkas, men det finns ingen ironi). Det var väldigt roligt, Sara R sminkade Agnes jättefint, jag fick ett gott skratt iallafall.. Inte Anges.

Söndag var det inget speciellt, resten av veckan är ointressant.. Tack för helgen Sara och Patricia, och resten på sminkpartyt. Ni förgyllde lovet (; < 3

- Nu ska jag ta och duscha, sedan rätta min diagnos om jag orkar.. Denna vecka har vi inga prov så det är lugnt. Nästa vecka är det Matte och Biologi, inte roligt. Fick veta mitt resultat på svenska provet idag, MVG. Nöjd :)
Nu ska vi dessutom ha utveckligssamtal, och mamma måste gå med mig.. Jag kommer bli utskälld.
Fan, men pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0