:( :( :( :( :( :(

Hej, nu ska jag berötta om en incident som inträffade idag. På vårat prov..



Rasten innan NO-provet skrev jag och typ hälften av alla i klassen ner fusk på handen, då till provet. Sen säger Oscar; Ojoj Julia inte skriva på handen, de kan hända hon tar de där tricket att hon måste låta alla visa sina händer.. Jag tänkte, alltså fan jag lovar nästan han kommer tjalla, men sen tänkte jag.. att vafan ska han göra de för? Han har ju själv säkert skrivit 200000ggr på sin hand! Ett tag är tänkte jag tvätta bort men fan att jag inte gjorde det, när vi kommer in i klassrummet och allt är på plats säger såklart anna-lena, nu vill jag att alla visar upp sina händer och armar så de inte är nå fusk. Min puls blir hög och jag tänker att jag ska döda Oscar, jag och emil blev busted. Jacob satt med boken öppen INTE FAAN blev han fast, hur jävla blind får man vara? Seriöst väldigt fuskigt. Nu blir det väl hemringning, jag bara väntar och väntar... Så länge de ringer till appap är de hyfsat lugnt?. Men fan, hon sa till Iris, hon lär ta upp det imorgon när vi har SO. Men de jävliga är att bara jag och emil åkte fast, helvete.




 



Ska dra, HEEEEJDÅ fitta

Kommentarer
Postat av: pny

Julia -.-

2009-11-13 @ 07:14:56
Postat av: sara

jag hade ju skrivit på min hand, men det var ju så att jag skulle komma ihåg några telefonnummer. och simon hade ju fusk till gta.................... HAHAHAHAHAHAHA KJAG SKRATTAR DIG RRAAAAAAAAAAAAKT UPP I ANSIKTET :D:D:D:Dd

2009-11-13 @ 17:01:25
URL: http://rrajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0