vettefan

Igår var vi i luleå med laget, det blev en halvtimme för shopping efter den vunna matchen så jag och Hanna sprang runt alla tänkbara affärer för att kolla om de höll öppet, klockan var nämnligen halv 5, till sist hittade vi stadium. Enda affären som var öppen förrutom Kap Ahl samt andra kärringbutiker. Idag fyller Viktor år, så  jag var ju verkligen tvungen att hitta en present igår, det blev en tröja ..som han gillade! :)
Jag o Hanna sprang iaf som nå psyk runt och vi tog och köpte likadana tröjor ;) jag i grå och hanna i svart. Nu har jag kvar 4:- kvar och har en hel del julklappar kvar att köpa, lyckat. Jag måste verkligen till Lule någon dag (efter jul och när jag har skaffat ihop hyffsat med pengar), det fanns verkligen jättemycket kläder som jag hade velat ha, jag har verkligen inte shoppat på år, och då när jag hade så lite pengar som typ 600 ;s (600 är inte mycket!) kände jag verkligen ett sug av att börja handla billiga saker, de har som aldrig kommit upp för mig. Tjejkläder &hm typ, utan mer typ ööh.. ridestore-foxtröja..? , något i den stilen. whatever

Idag har Först Johan varit på besök med rasmus, och senare Maria, Adam, Alice & Tilde. Trevligt :) hihi

puss ska dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0