Skriv någon ..


.. som du älskar av hela ditt hjärta - Syskonen <3
.. som du skulle offra livet för - Alice, Tilde och Rasmus. De har hela sitt liv framför sig..nån till kanske jag skulle offra livet för, haha :( :)
.. som är den smartaste du känner - Jag måste säga Johan, han är väldigt smart..

.. som alltid får dig på strålande humör - Finns ingen riktigt..
.. som får dig att le när allt känns tungt - vet inte, :o
.. som finns där varje gång du behöver snacka - finns några <3
.. som är den omtänksamaste du vet - Maria
.. som är bäst - dee vet jag inte..
.. som är din allra bästa vän - vet inte, har ingen ALLRA bästa :). har några bästa.
.. som är snygg - alla är så fula dom bara kan bli
.. som är osmart - jag om någon

 

.. som är en riktig vän - sarorna <3. G&R
.. som är den galnaste du vet - jag måste säga Frida Fredriksson.
.. som är den konstigaste du känner - ingen är konstig
.. som är underbar - finns några
.. som är dum - dum elak eller dum korkad?
.. som du saknar - Patricia
.. som du tycker är snäll - Ida är väldigt snäll

.. som du skulle vilja krama just nu - Mariaaa!!!
.. som du inte har träffat på länge - Patricia
.. som du vet saknar dig - inte vet jag om nån saknar mig
.. som du träffade igår - Adam
.. som du tycker är söt - Felicia
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - alliii


Kommentarer
Postat av: sara

:D:D:D <33 ida hälsar... ööh

2009-12-09 @ 19:12:04
URL: http://rrajala.blogg.se/
Postat av: den galna :)

så nu är jag galen också ;) haha

2009-12-13 @ 17:27:01
URL: http://friddis.blogg.se/
Postat av: jolia!

hahah jaaa du är den galnaste ! ;)

2009-12-14 @ 18:12:52
URL: http://juliaelisabeeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0