SKA INTE KLAGA, men..

Ja, jag är jävligt trött.
Igår somnade jag i badkaret.
I morse duschade jag, (för att bli pigg).
Jag somnade om i 10 minuter efter duschen,
men jag tuppade iaf inte av nån till gång :)
I helg blir det ju inte heller prcis att sova, match i Luleå.
När fan ska jag vila ut.. "JAAA, PÅ SÖNDAG!!"
Jag behöver ett helt lov.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på,
jag har haft en jävligt chill vecka!
De erkänner jag, de har jag verkligen haft.
Ändå slumrar jag till lite då o då.
Läxor har tagit upp mucket energi
och jag har inte kunnat sova.
MEN DE VAR INTE DE JAG SKULLE PRATA OM
Snart ska jag äta en mindre god mat än sist,
köttbullar och SPAGETTI -                                          hatar makaroner
originellt :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0