Frågan är varför du INTE åker, inte varför jag ÅKER

Det känns så kul att bli dissad igen Evve,
jag åker själv på konfalägret. Tänker då sova
med killarna!
aldrig med tjejerna. De kan inte tvinga mig :(
De ska bli så trist. Nu ska jag packa, senare blir
det att plugga till biologiorivet imorgon. 3prov
denna vecka. Massa rest-saker jag måste göra/
har gjort också. Betygen sätts 16e, kämpa julia.
Sen är de jullov.
Jag som hade velat köra skoter i helg, fan va
härligt. Men ick3. :'(
Har inte tid längre, och ska inte tråka ut er med dåliga nyheter
hejdå.

Kommentarer
Postat av: rajala

slösa inte din energi på att deppa! :D:D:D:D lol eller nå

2009-12-10 @ 16:37:01
URL: http://rrajala.blogg.se/
Postat av: Melindaah

alla lärare ska stoppa prov åh allt skit dom sista veckorna innan jullovet, det sugeeeer.

& då har man ju inte tid med annat än läxoor, prov & läääxor :(

2009-12-13 @ 15:42:49
URL: http://jjjustmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0