fortfarande sitter jag hääär... & skitsamma whatever, blä och ja.

äääh, fick inte tag på Frida :( ;). Men vad ska jag då hitta på !!!!!!!!!!!!!!!! :@ :O:O:O:O :@:@:@
Blir att gå ut med teérna&kryddorna sen, jag vill inte gå och hämta bensin till skotern själv så då får det vara, jag kör inte. Viktor och pappa är i Gve förstår ni.. Senare blir det väl bandyträning, och de kan hända att jag är med någon då efter de istället. Kanske borde jag plugga till franska revolutionen nu? Det är med IRIS (inte spec generös betygsmässigt) och jag har träning måndag och tisdag så då blir de inte mycket till att gör sånt. Nej, jag går till mamma och gör de! Kanske iaf heheh.

-hej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0