ursäkta min oförskämdhet att göra en lista

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trötter, surer, glader.. HAR JU KOMMIT HEM :D äntligen -.-
Favoritgodis: å choklad sku ja tro ;)
Är det nåt du absolut inte äter: bruna bönor, potatispalt och dylikt bajs. Usch
Kläder just nu: underkläder, underställ, täckisar, tröja haha. (har kört skoter)
Musik just nu: exakt nu? har inte hunnit få igång ännu
Vad sa du senast: jag vet inte
Sommarplaner: sommarstugan, shoppa, so, bada o wroooma båt :)
Fisk eller badkruka: fisk ? :O XD
Saft eller alkohol: cider HAHA alkofri då
Hur många kuddar sover du med: nåra styckna (HAHA)
Favoritväder: sunshine D;

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Till skillnad från andra skulle jag inte vela komma därifrån, jag skulle ta med mig.. 30-års förbrukning med mat, något roligt och min dator för de som saknar mig, så dom iaf sku kunna chatta med mig ;) HAHA ingen kmr sakna mig ;)
Spelar du nåt instrument: spelar o spelar, nae.. gitarr och piano..
Morgon- eller nattmänniska: natt, antagligen :).
Sparare eller slösare: inte vilken slösare somhelst, jag är SLÖSAREN
Bästa film: ingenaning
Tror på liv på andra planeter: Klart det finns människor på mars
Kommer du ihåg din första kärlek: ''Obesvarlig''
Har du några homosexuella vänner: Kanske någon som inte vågar stå för det, men inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: hurdana?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja :O
Ser du på kärleken som ett misstag: wh00t?
Bio eller promenad: Med? äre någon jag känner tar jag hellre bio, och med dom jag inte känner, promenad.
Är du kittlig: nejdå
Snarkar du? inte om jag inte är förkyld -.-
Stjärntecken? fisk
Rädd för insekter? vetinte?
Största svaghet: har många
Det här är jag bra på: kan helt ÄRLIGT inte komma på någonting..
Bästa bok? brukar inte läsa böcker nå ofta (aldriiiig) så jag vet inte..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? någon..bra

Vad vill du jobba som? ngt välbetalat. Om jag gillar de eller ej? whatever

Chips, morötter eller godis? bero på
Pizza eller hamburgare? det beror ju på
Skriver du dagbok? nej, tänl så kulle någon läsa :(
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? kanske hade jag velat ha en piercing i ögonbrynet, och/eller naveln.. Tatuering önskas väl också men ingen aning om vad, vart.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) oftast stökigt

Gungar du på stolen? jo
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag vill :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger :S men vänster funkar :)
Är du rädd för blod? lite småtttt
Saltar du på maten? mjo
Gillar du att sjunga? njae
Anser du att du är stark? Inte typ skrytigt eller något, men nog är jag väl kanske stark om man jämför med andra tjejer i min ålder..
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka? dricker hb.. det går över då.
 Såklart skojar jag, jag dricker vatten.
Kaffe, te eller inget? te är gottt


Ska snart blogga om helgen, när jag vart på läger. Men ska starta andra datorn först. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0