bla-bla-blaaaaa!

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jag o Frida hade ju planerat att vara med varnadra idag, hoppas de blir av då alltså :).. Men vet inte om jag ids ringa (kan ju inte smsa), tänk så spver hon :O XD. Nej hon får ringa HAHAHAH :D

Whatever, vi ska nog köra skoter om de blir så som vi planerat tidigare, men jag har inte så värst mycket soppa. Men jag vill inte tanka för MIINA pengar :(, och pappa är i Gve, finns ju inget annat jag kan göra än tanka för MIINA pengar :( om jag vill köra.. Sen vet jag inte om jag själv fpr igång den kall xD Den är seg , dörfär ska vi byta/fixa magnapull på den.. Tråkigt, Tråkigt.. Vilket oseröst inlägg, jobbigt att läsa med massa sådåana häraa.. :) :O XD :D :( ... 
 
JAJA HEJDÅ XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0